Enregistra't i podràs accedir al Messenger del Lleida, comunicar-te privadament amb la resta d’usuaris, enviar comentaris amb el teu nickname, enviar fotografies i moltes coses més. Enregistrar-me ara!
Qui hi ha Online
Actualment connectats: 0 usuaris registrats 37 no registrats 37 lleidatanistes en total
A veure si guanyem a un rival complicadissim com es el Badalona i el podriem deixar a 6 punts ja, tot i que a casa el Badalona no coneix la derrota, aixi que els tocarà fotre's les piles sobretot als jugadors
_________________ TELEMADRID HIZO UN GRAN REPORTAJE SOBRE EL ESTADO DE LA INTOLERANCIA EXISTENTE EN CATALUÑA EL CUAL DOY LAS GRÁCIAS POR ESTE REPORTAJE....
UNA NOTICIA...UN MUNDO...UNA REALIDAD...UNA INTOLERÁNCIA!!
Publicat: 13 Nov 2006 - 21:58
hanson
Novell
Registrat: Jul 14, 2006
Ubicació: lleida
estic d'acord amb tu es un camp molt dificil i un empat tampoc seria gens dolent a badalona,de totes formes confio amb l'equip pero si no surt be la cosa seguire amb lamateixa coinfiança que he tingut amb l'equip desde el principi.
_________________ LA MEVA RELIGIO ES LA U.E.LLEIDA
Publicat: 13 Nov 2006 - 22:02
Lleidaok
Un crack del Lleida
Registrat: Dec 23, 2005
Ubicació: Benavent (Lleida)
hanson escrigué:
estic d'acord amb tu es un camp molt dificil i un empat tampoc seria gens dolent a badalona,de totes formes confio amb l'equip pero si no surt be la cosa seguire amb lamateixa coinfiança que he tingut amb l'equip desde el principi.
I tant, i et dire una cosa:Un empat no el rebutjaría eh!!El Badalona anirà com nosaltres, cap amunt, ha començat fluix però anirà cap amunt segurissim, i serà un rival de cara a entrar als play-offs a final de temporada.
Però confío en que els nostres futbolistes arranquin el triomf al Camp del Centenari.
_________________ TELEMADRID HIZO UN GRAN REPORTAJE SOBRE EL ESTADO DE LA INTOLERANCIA EXISTENTE EN CATALUÑA EL CUAL DOY LAS GRÁCIAS POR ESTE REPORTAJE....
UNA NOTICIA...UN MUNDO...UNA REALIDAD...UNA INTOLERÁNCIA!!
Publicat: 13 Nov 2006 - 22:08
REDMON
Un crack del Lleida
Registrat: Feb 23, 2005
Ubicació: Bell-lloc
1 a 1. gol de mayor
Publicat: 13 Nov 2006 - 22:31
asley
Un crack del Lleida
Registrat: Feb 20, 2006
Crec que últimament estem trencant esquemes o sigui que posaré un 1 a 2, encara que siguent realista un 0-0 o 1-1 no m'estaria malament.
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum